Service – i store træk

Leveringer, returforsendelser, betaling - her finder du alle informationer ved bestilling af en ordre. Skulle du stadig have spørgsmål, hjælper vi dig gerne.

Gratis levering

Din fordel: Vi overtager leveringsomkostningerne. Du finder den forventede leveringstid for en vare på den pågældende side med produktdetaljer. Som regel er vores forsendelser fremme hos dig inden for 4 til 9 arbejdsdage efter bestillingen. Skulle der opstå forsinkelser, vil vi omgående kontakte dig. Du kan til enhver tid undersøge leveringsstatus for en forsendelse: Når forsendelsen er afsendt modtager du en e-mail med forsendelsesbekræftelsen.Du kan indtaste pakkenummeret (trackingnummeret) på DHL, UPS eller DPD for at finde ud af den aktuelle status for din forsendelse. Hvis postbuddet ikke møder dig på adressen, får du en kort skriftlig besked. De vil normalt forsøge at levere pakken inden for de næste 3 dage. 3.

Gratis returnering

Returneringer til os – så let er det:

Har du bestilt via UPS? Alle tiders! I din pakke ligger der allerede en passende mærkat til gratis returnering.

Har du bestilt med DPD / DHL? 

  1. Anmod venligst om en mærkat til gratis returnering. Skriv en e-mail til service@meyer-hosen.com og angiv dit bestillings- eller fakturanummer. Eller ring til os: Tlf.: +49 - (0)2296 - 9812 - 390. 
  2. Vi sender en e-mail til dig med en DHL-returneringsmærkat, som du kan printe ud.  

De næste trin: 

  1. Emballer dine bukser, og klæb returneringsmærkaten på pakken.
  2. Aflever din pakke hos en pakkeleverandør (den leverandør, som du har modtaget mærkaten af). DHL: Aflever pakken på et postkontor eller i en pakkeshop: parcelshopfinder. UPS: Den nærmeste pakkeshop finder du her: www.ups.com. Hos UPS har du også mulighed for at få afhentet pakken på din bopæl. Du kan booke en tid her: wwwapps.ups.com
  3. Når vi har modtaget og tjekket pakken, erstatter vi straks beløbet. Vi bruger samme betalingsmetode, som du brugte, da du købte varen. 

Det er ikke nødvendigt at udfylde en returneringsmærkat. Har du spørgsmål, eller ønsker du en efterbestilling? Ingen problem! Send os en e-mail, eller ring til os.

Sikker betaling

PayPal

Ved afslutningen af din bestilling vil du blive ledt direkte videre til PayPal via en SSL-forbindelse for afvikling af betalingen. Først derefter er bestillingen afsluttet korrekt. Beløbet vil blive trukket fra din PayPal-konto direkte ved bestillingen.

Straksoverførsel

Du skal enten registrere dig, eller også skal du bruge et kreditkort. Du betaler sikkert, enkelt og hurtigt med din online bankkonto. Beløbet vil blive trukket fra din online bankkonto ved bestillingen.

Kreditkort

Ved betaling med kreditkort bliver beløbet reserveret (en såkaldt godkendelse) på dit kreditkort ved bestillingen. Dette foregår via Unzer GmbH. De dertil nødvendige personlige oplysninger gemmes lokalt i en beskyttet maske hos denne serviceudbyder. MEYER-HOSEN AG gemmer ikke dine kreditkortoplysninger. Det faktiske træk på dit kreditkort sker på det tidspunkt, hvor vi sender varen til dig.

Telefonisk rådgivning

Som online forhandler vil vi gerne have, at vores kunder er tilfredse med købsoplevelsen på vores hjemmeside. Derfor har vi lagt omfattende informationer ud til dig på dette website - om os, vores bukser og alle spørgsmål vedrørende bestillingen.

Hvis du derudover har spørgsmål til os, er det bedst at du sender os en e-mail service@meyer-bukser.dk. Skulle du ønske en personlig rådgivningssamtale, bedes du venligst udfylde kontaktformularen - med en kort beskrivelse af dit spørgsmål og oplyse dit telefonnummer. Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Vil du tale med os med det samme? Ring til os. Du kan kontakte os på nummeret +45 64 76 32 38 fra mandag til torsdag fra kl. 8 til 17 og fredag fra kl. 8 til 13.

Abonner på vores nyhedsbrev og modtag information vedr. trends, tilbud og vouchers. BONUS: du modtager en voucher på 100 DKK som kan bruges på dit næste køb.

Vælg venligst det rigtige land, så vi kan tilbyde dig passende produkter og levere dem uden problemer.