Afsnittet Hjælp MEYER

Valg Af Vare

Du har mulighed for at målrette dit indkøb ved at bruge vores filterfunktion. Gå til menuen >>Bukser og bælter<<. I venstre skærmside finder du vores filter. Du kan nu vælge de ønskede filtre. Så snart filtrene er aktive, vises dit udvalg. Hvis du vil slette dine filtre, tryk på ”x” ved siden af filtrene.

Vi tilbyder telefonisk rådgivning. Du kan kontakte os på telefonnummer+45 64 76 32 38 mandag til torsdag fra kl. 8:15-17 og fredag fra kl. 8:00-15.

I vores søgefelt kan du søge efter artikelnumre, materialer og modeller. Vores forslag fremkommer direkte på skærmen. Hvis der ikke blev fundet nogle resultater, så tjek, om du eventuelt har indtastet eller stavet forkert.

Du skal tilmelde dig som kunde for at kunne bruge vores ønskelistefunktion. Med ønskelisten kan du gemme bukser, lægge bukser i indkøbskurven og dele ønskelisten med vennerne.

Med størrelsesguiden kan du få beregnet din størrelse individuelt.

Er du usikker på, hvordan du klargør, vasker, tørrer eller stryger vores bukser? Plejeanvisninger

Kundekonto

Med tilmeldingen i vores online-shop får du mange fordele. Ved at angive dine personlige oplysninger og gemme den ønskede betalingsmåde samt din faktura- og leveringsadresse bliver bestillingsforløbet hurtigere og nemmere. Du har mulighed for at se dine bestillingsaktiviteter og bestillingshistorik og at oprette en ønskeliste.

Gå til menupunktet >>Tilmelding<< - >>Opret en konto<< for at tilmelde dig som kunde hos os. Her skal du udfylde tilmeldingsformularen. Felter med stjerne (*) er obligatoriske felter. Udfyld dem fuldstændigt. I login-oplysninger skal der vælges en adgangskode. Sørg for at vælge en adgangskode med styrken ”meget stærk”. Du opnår en stærk adgangskode ved at bruge tal, symboler og små og store bogstaver. Du kan ændre alle oplysninger efter at du har tilmeldt dig.

Nej. Du kan tilmelde dig gratis i vores online-shop.

Nej. Du kan også til enhver tid bestille varer som ”gæst” uden tilmelding.

For at garantere en vedvarende sikkerhed, anbefaler vi, at du ændrer din adgangskode fra tid til anden. Du kan ændre din adgangskode i afsnittet Tilmelding under >>Glemt adgangskode<<. Her skal du angive din mailadresse. Derefter sender vi dig et link, som du an bruge til at ændre din adgangskode. Vær opmærksom på, at linket af sikkerhedsmæssige årsager kun kan bruges én gang og at det kun er gyldigt i et begrænset tidsrum.

Kontrollér, om du måske allerede har oprettet en konto. Desuden bør du sørge for at være i afsnittet Tilmelding for privatkunder. I forhandler-login kan du kun tilmelde dig og logge på som erhvervskunde.

Du kan oprette en ny adgangskode i afsnittet Tilmelding under >>Glemt adgangskode<<. Angiv her din mailadresse, som du har tilmeldt dig med hos MEYER Hosen. Vi sender dig en mail med et link til nulstilling af adgangskoden. Vær opmærksom på, at linket af sikkerhedsmæssige årsager kun kan bruges én gang.

Du kan til enhver tid slette din kundekonto. Send venligst anmodningen herom til datenschutz@meyer-hosen.com. Vi sletter alle dine oplysninger fuldstændigt for dig.

Bestillung

Til bestilling af en vare skal du vælge den ønskede farve og størrelse på siden med varebeskrivelsen. Derefter kan du lægge bukserne i din virtuelle indkøbskurv. Du kan også bruge vores hurtigkøbsfunktion og lægge de ønskede bukser direkte i din virtuelle indkøbskurv via vareoversigten. En visning af indkøbskurven åbnes i højre side af skærmen. Gå til >>Åbn indkøbskurv<< Kontrollér indkøbskurvens indhold i denne visning, og angiv i givet fald din rabatkode. Du kan fortsætte med >>Gå til kasse<<. Angiv her din forsendelsesadresse samt forsendelsesmåden. Hvis du allerede har en kundekonto, udfyldes disse felter automatisk. Med >>Næste<< kan du vælge betalingsmåden. Når du har accepteret vores generelle forretningsbetingelser, kan du fortsætte med >>betalingspligtig bestilling<<. Dit køb er dermed bindende og behandles af os.

Når du har afgivet en bindende bestilling, sender vi dig en bestillingsbekræftelse via mail. Når varen sendes, modtager du et forsendelses- og ordrenummer via mail.

Nej. I vores shop behøver du ikke at overholde et minimums- eller maksimumsbeløb.

Desværre kan du ikke efterfølgende ændre din bestilling. Hvis du konstaterer, at du har lavet fejl under bestillingen, så kontakt vores service team på telefonnummer +45 64 76 32 38 eller send en mail til service@meyer-bukser.dk.

Desværre kan du ikke selv annullere din bestilling. Kontakt venligst vores service team på telefonnummer +45 64 76 32 38 eller send en mail til service@meyer-bukser.dk.

Du modtager en bestillingsbekræftelse pr. mail. Hvis din indbakke er tom, så kontrollér også mappen med spam. Hvis der heller ikke ligger en mail fra os der, så ring venligst til +45 64 76 32 38 eller send en mail til service@meyer-bukser.dk.

Som kunde, der er logget på og tilmeldt, kan du se dine hidtidige bestillinger i din kundekonto under punktet >>Mine bestillinger<<. Hvis du ikke har oprettet en kundekonto, kan du desværre ikke få dem vist. I det tilfælde bedes du kontakte vores kundeservice via vores kontaktformular og angive dit telefonnummer. Vi vil kontakte dig inden for kort tid.

Vores varer er delvist sæsonvarer, som kun er begrænset tilgængelige. Med ønskelistefunktionen giver vi dig mulighed for at liste bukser og kontrollere deres tilgængelighed hurtigt og uden at søge længe efter dem.

Ja. Du kan angive fakturaadressen og leveringsadressen separat. Sørg for at begge adresser er i samme land.

Hvis du endnu ikke har sendt din bestilling, kan du til enhver tid ændre din adresse under bestillingsprocessen. Hvis du har en kundekonto, kan du også ændre din adresse der. Hvis du allerede har afsluttet din bestilling, henvend dig venligst til vores serviceteam på tlf: +45 64 76 32 38, eller send en e-mail til service@meyer-bukser.dk.

Vi viser alle forhandlere under ”Find nærmeste forhandler”. I vores bundtekst kan du foretage din søgning >>Find nærmeste forhandler<<. Der har du mulighed for at sætte filtre for land, by, postnummer og region. Via de grønne ”+”-symboler får du vist flere forhandlere.

Du kan kun få leveret varer til det land, som du bestiller fra.

Ja. Du kan uden problemer bestille varer i vores online-shop på mobile enheder som tablets.

Betaling Og Priser

Vi understøtter betaling med kreditkort, straksoverførsel, PayPal og Amazon Pay. Vælg den ønskede betalingsmåde, når du er ved kassen i bestillingsforløbet.

I forbindelse med køb per efterkrav udføres en bonitets- og adressekontrol. Hvis denne betalingsmåde ikke fungerer hos dig, bedes du kontrollere dine oplysninger med henblik på fejl. Ved negativ bonitet eller hvis adressen ikke kan henføres til nogen, er køb per efterkrav ikke muligt.

Du modtager din faktura i forvejen pr. mail. Fakturaen medfølger i papirformat ved levering.

Betal venligst fakturaen inden for 14 dage efter modtagelse af varen/varerne. Hvis du kun beholder en del af din bestilling, kan du trække prisen på de returnerede varer fra prisen i fakturaen.

Du kan indløse din gavekortkode i din virtuelle indkøbskurv, inden du går til kassen. Gå til >>Indkøbskurv<< og >>Åbn indkøbskurv<<. Under punktet ”Brug kode” kan du indtaste din kode. Gå nu til ”Brug kode”. Rabatten vises efter indtastningen i sammenfatningen i højre side.

Levering og forsendelse

Forsendelsestiden for din forsendelse varierer alt efter land. Du finder oplysninger om leveringstiden under hver vare. Gå hertil i varevisning til den ønskede vare. Hvis der skulle forekomme forsinkelser, kontakter vi dig omgående.

Når varen/varerne er afsendt, modtager du en mail med en afsendelsesbekræftelse. Trackingnummeret i mailen kan du så angive på den tilsvarende logistikudbyders side for at finde frem til den aktuelle status for din forsendelse.

Nej. Levering er gratis for dig. Vi betaler alle leveringsomkostninger for dig.

Vi sender vores varer med DHL, UPS eller DPD. Du vælger.

I Tyskland leveres dine varer med DHL til din DHL-pakkestation. Vælg under bestillingsprocessen under >>Forsendelsesmetode<< feltet >>Levering til en pakkestation<<, find din pakkestation, og vælg den via >>Vælg<<.

Hvis du ikke er hjemme ved levering, modtager du en kort, skriftlig meddelelse fra pakkebuddet. Du kan derefter hente din pakke i pakkeshoppen næste dag. Adressen på pakkeshoppen finder du i pakkebuddets korte, skriftlige meddelelse.

Returforsendelse

Ved DHL-forsendelser medfølger der i Tyskland en DHL-returforsendelsesetiket. Hvis du har foretaget bestillingen via DPD eller fra udlandet, medfølger der ingen returforsendelsesetiket. I det tilfælde bedes du venligst kontakte vores service team på telefonnummer +4564763238 eller sende en mail til service@meyer-bukser.dk. Vi sender dig en returforsendelsesetiket, som du kan bruge til at returnere din forsendelse gratis til os. Print, sæt den på, og så er pakken klar til at blive sendt.

I din pakke ligger der allerede en passende label til gratis returnering. Hvis du stadig har brug for en returseddel, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon +49 (0)2296 9812–390 eller via e-mail på service@meyer-hosen.com. Vi sender dig en returlabel via e-mail, hvor du kan returnere din forsendelse til os gratis. Du skal blot udskrive, klæbe på, og så er pakken klar til afsendelse.

Du kan returnere varen/varerne gratis inden for 14 dage.

Nej. Det er gratis for dig at returnere varer.

Når pakken er ankommet hos os, kontrollerer vi varen og refunderer købsprisen via samme betalingsmåde, som du har brugt til betaling.

Det er vigtigt for os at yde den bedste service. Kontakt venligst vores kundeservice via kontaktformularen. Vi kontakter dig hurtigst muligt for at hjælpe dig.

Nej. Du skal sende din returforsendelse til os. Kontakt hertil venligst vores kundeservice på telefonnummer +4564763238 eller send en mail til service@meyer-bukser.dk.

Reklamation

Du er velkommen til at kontakte os for efterlevering af tilbehør. Vi kan desværre ikke garantere, at vi altid har tilbehør på lager. Kontakt hertil vores kundeservice på telefonnummer +4564763238 eller send en mail til service@meyer-bukser.dk.

Du kan returnere beskadigede varer, som du har købt i vores online-shop, gratis til os. Kontakt hertil venligst vores kundeservice på telefonnummer +4564763238 eller send en mail til service@meyer-bukser.dk.

Newsletter

Du kan til enhver tid abonnere på vores nyhedsbrev. Scrol helt ned på vores side, og vælg >>Tilmeld nu<< under MEYER-nyhedsbrev. Du anmodes nu om at oplyse den e-mailadresse, som nyhedsbrevet skal sendes til. Når du har indtastet din e-mailadresse, sender vi dig en e-mail, hvor vi opfordrer dig til at bekræfte din tilmelding. Dit abonnement gælder, så snart du trykker på linket.

Abonnér på vores nyhedsbrev og modtag eksklusive tilbud og oplysninger om aktuelle sæsonvarer.

Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbrevet. Åbn et af nyhedsbrevene, som vi har sendt til dig. Klik på >>Frameld nyhedsbrev<< i sidefoden. Du bliver nu bedt om at oplyse din mailadresse for at bekræfte frameldingen.

Databeskyttelse og teknik

Beskyttelsen af dit privatliv er meget vigtigt. Læs alle oplysninger om vores forskrifter om databeskyttelse, som du finder i sidefoden på vores side under punktet >>Databeskyttelse<<.

Beskyttelsen af dit privatliv er meget vigtigt. Læs alle oplysninger om vores forskrifter om databeskyttelse, som du finder i sidefoden på vores side under punktet >>Databeskyttelse<<.

Sproget vælges på baggrund af din browserindstilling. Du kan til enhver tid besøge vores onlinebutik på forskellige sprog. I menuen til venstre kan du vælge sprog.

Hvis du har tekniske problemer med vores online-shop, så kontrollér venligst, om dit styresystem er opdateret. Send desuden venligst en mail til service@meyer-bukser.dk. Din mail bør indeholde en nøjagtig beskrivelse af fejlen, om muligt, ved hjælp af et screenshot. Meddel venligst, hvilken enhed du bruger, og angiv, om muligt, din IP-adresse. Vores service team vil undersøge fejlen og kontakte dig.

Ris og ros

Vi glæder os over din ros med en positiv vurdering på Trusted Shops. Vi ønsker, at du skal være tilfreds med din købsoplevelse og vores kvalitet. Hvis du gerne vil komme med kritik eller forslag, så send en mail til service@meyer-bukser.dk eller ring til os på telefonnummer +4564763238.

Abonner på vores nyhedsbrev og modtag information vedr. trends, tilbud og vouchers. BONUS: du modtager en voucher på 100 DKK som kan bruges på dit næste køb.

Vælg venligst det rigtige land, så vi kan tilbyde dig passende produkter og levere dem uden problemer.